Latest Posts
With the end of summer, we can start thinking about fall... That season of the year when during the day we are in Africa and at night in North Pole! So I'm showing you guys four looks with my biggest addiction, oversized sweaters, adidas and high knee boots and tights... I hope it inspires you for this incoming season, for that freshier or not so days!

Com o verão a acabar, podemos já começar a pensar no outono... Aquela estação do ano em que durante o dia parece que estamos em África e à noite no Pólo Norte! Vou-vos mostrar quatro looks com a minha maior paixão, oversized sweaters, adidas e high knee boots e collants... Espero que vos inspire para esta estação que vai começar, para aqueles dias mais ou menos fresquinhos!



 












Lots of colors, lots of patterns... Choose what you like, combine with some boots, adidas and you'll get taht look everyone will envy! Try it...

Há várias cores, vários padrões... É escolherem o que gostam, combinar com umas botas, umas adidas e ficam com um conjunto que toda a gente vai invejar! Experimentem...

Kiss kiss,


Real Girl
Every week I'll talk about some themes. They can be clothes, make up, food, decor, apps, etc... So, today it'll be about make up... OMG, make up!!!!



Have you ever wondered how some girls do their make up?  Guys, sometimes I get surprised (in a bad way) with some girls make up. SERIOUSLY!! You don't need to know how to do a perfect cat eye, or a wonderful smokey eye... I do some things and I try my best! And I'm gonna tell you... IT'S NOT EASY! Sometimes we end up looking like a panda! But it's normal, you're not used to do it, don't panic... You'll some day get to do it and your friends will be so freaking jealous!!! AHAHAH Trust me, it happened to me... So, some tips that worked with me:

- Use eyeliner in pen;
- Don't freak out;
- Take a deep breath;
- Don't try to do a thick one, just draw a fine line and then, with your eye wide open, do the tail... You'll see it'll be "good"!


Todas as semanas vou falar de um tema. Esses temas podem ser roupa, maquilhagem, comida, decoração, aplicações, etc... Por isso, hoje vamos falar de maquilhagem... OMG maquilhaagem!!!!

Já pensaram como é que algumas raparigas se maquilham? Gente, muitas vezes fico surpreendida (no mau sentido) com a maquilhagem de algumas raparigas. A SÉRIO!!! Não precisam saber fazer o cat eye perfeito ou um maravilhoso smokey eye... Eu faço algumas coisas e dou o meu melhor! Nem sempre corre bem, como é perfeitamente normal e vou-vos dizer: NÃO É NADA FÁCIL!! Por vezes acabamos a parecer um panda! Mas é normal, não estamos habituadas a fazê-lo, não entrem em stress... Vocês um dia vão conseguir fazê-lo e as vossas amigas vão ficar cheiinhas de ciúmes! AHAHAH Acreditem, aconteceu comigo... Então, vou-vos dar umas dicas que funcionaram comigo:

- Usem um eyeliner em caneta;
- Não entrem em pânico;
- Respirem fundo;
- Não tentem fazer um grossinho. Apenas desenhem uma linha fininha e depois, com o olho bem aberto façam a caudinha... Vão ver, vai ficar "bom"!


Eyeliner in pen by Zoeva
Eyeliner em caneta da Zoeva

Hope you like it,



Kiss kiss


Real Girl