Latest Posts
I always wanted to age, I always wanted to do 18.... When I got there, I thought "First goal reached." But it was not, at 18, as planned, I didn't immediately took my license, I didn't go to university. I wasn't doing the "normal route" of teenage life. That did'nt bother me, I still had time for all these things! In 8 days I'll be 20 and I am at a point where I do not want to age!! How is it possible to do n't want to age? And the 20ies???
I am confident. I'll reach all the goals... A little later, but I will!!
I'm afraid. It seems, for the first time, that everything is going fine...


I am confident that everything will be better from now on. I am confident with the 20ies, but afraid of them at the same time!




Sempre quis fazer anos, sempre quis fazer os 18.... Quando lá cheguei, pensei "Primeiro objetivo concluído!". Mas não estava, aos 18, como estava planeado, não tirei logo a carta, não estava a entrar para o ensino superior, não estava a fazer o dito "percurso normal" de vida de adolescente. Não me preocupei, ainda tinha tempo para essas coisas todas! Daqui a 8 dias faço 20 anos e estou numa fase em que não quero fazer anos!! Como é possível não querer fazer anos? Ainda por cima os 20??? 
Estou confiante. Vou conseguir todos os objetivos... Um pouco mais tarde, mas vou!!
Tenho medo, parece que pela primeira vez, está realmente tudo a correr bem...


Estou confiante que tudo vai ser a melhorar a partir de agora. Estou confiante com os 20, mas com medo deles ao mesmo tempo!



Kiss kiss


Real Girl
As couldn't it be, I had to express my feelings about Primark, and in my opinion, tell you about their amazing, cheap and super beautiful products... It's almost a ZERO quality-price relation! So, let's stop with the BLA-BLA-BLA and get to the action!



Como não podia deixar de ser, tinha de falar na Primark e, na minha opinião, falar-vos de produtos com os três B's... Bom, Bonito e Barato! Estão a ver qualidade a preço quase, como é que hei-de dizer.... ZERO??? Vamos lá parar de BLA-BLA-BLA e passar à ação!


For eye pencil or lip pencil - 1,00€
Para lápis de olhos ou de lábios - 1,00€

For just 2,00€, our loving compact mirror
Por apenas 2,00€, o nosso maravilhoso espelho


Not the original beauty blender but it's almost the same - 1,50€
Não é a original, mas é quase a mesma coisa - 1,50€
For foundation and concealer, one on top another on bottom - 2,00€
Dá para base e para corretor, uma em cima outra e baixo - 2,00€

Mostly for powder - 2,50€
Principalmente para o pó compacto - 2,50€

(I use it for contouring too...)
(Também o uso para contorno...)

For contour or blush - 2,00€
Para contorno ou blush - 2,00€


To do that amazing eyeliner everyone wants to - 1,50€
Para fazer aquele eyeliner puxadinho que toda a gente quer - 1,50€


To blend eveything out - 1,50€
Para esfumar tudinho - 1,50€
You can use it for concealer ou for foundation - 2,50€
Pode ser usado para corretor ou para base - 2,50€

Lash curler - 1,50€
Revirador de pestanas - 1,50€
                  
                If it's for bronzer or not, you choose - 4,00€
               Se é para bronzer ou não, tu escolhes - 4,00€




Kiss kiss,


Real Girl